مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

روانشناسی 
رنگ ها و به کارگیری در سایت10 / 10 از 1 کاربر روانشناسی 
رنگ ها در پباده سازی سایت 
می دانیم که هر رنگی بر بشر تاثیر خاصی داراست و هر کدام از آن ها احساس و اکنون متفاوتی به انسان اتقال می دهد، ما باید در هنگام انتخاب رنگ مطلوب به این زمینه دقت کنیم . ما می خوا هیم از این دانش در پباده سازی وب سایت را استفاده مند شویم زیرا که در پباده سازی وبسایت انگیزه آخرین و مهم معرفی و فروش تولید ها و خدمات هست ولی ما با مشتریانمان رو در رو نیستیم و نمی توانیم از بخش اعظمی از تکنیک های بازاریابی استعمال کنیم به همین علت روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت بسیار تاثیرگذار هست . 

طراحی سایت در مشهد

تحلیل 
بعضی از شرکت های بنام از نظر روانشناسی رنگ 
وب سایت برند ورزشی puma و سایت کوکاکولا از رنگ قرمز‌رنگ برای طراحی تارنما خود به کار گیری کرده اند چرا که دیدن رنگ قرمز‌رنگ موجب افزایش ضربان قلب گردیده و شم نشاط و هیجان به کاربر منتقل می نماید . 

 

اکثر اوقات کمپانی های تولید اتومبیل مانند بنز و مازراتی از رنگ نقره ای و طوسی به کارگیری می نمایند که به استفاده کننده شم ترقی و تکنولوژی پیشرفته، خلاقیت و جدیت را انتقال می دهد . 

 

کمپانی apple از رنگ سپید استعمال می نماید که احساس تازگی و آسانی را به بیننده انتقال می دهد استعمال از رنگ مشکی و طوسی بر جذابیت آن افزوده می‌باشد . 

 

به کار گیری از رنگ های سرد نشان دهنده فن ای بودن و دورازشوخی بودن مارک تجارتی است مثل وبسایت کمپانی HTC که از رنگ های سبز طوسی مشکی و نوعی آبی رنگ و سپید متشکل شده می باشد . 

 

اگر سوای در نظر به چنگ آوردن اصول جهانی روانشناسی رنگها و بر مبنا محیط ادغام رنگ تارنما را گزینش کنید آغاز بایستی مشتریان خویش را به خوبی بشناسید ولی در شرای در عرضه جهانی کار دارید بهتر می‌باشد به اصول جهانی مضاعف توجه نمائید برای مثال رنگ قرمز رنگ برای مردم روسیه نماد کمونیست می باشد و به آن رنگ اساسی بی اعتمادی می نمایند و رنگ زردرنگ بیانگر احساس ناراحتی در سوئد، حسودی در فرانسهو تنفر در کشور‌ایران می باشد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 14:47

دامنه به معنای لینک و پیوند سایت یا این که نشانی است که یوزرها به هنگام ورود به صفحات سایت آن را در بالای برگه مشاهده می کنند . قبل از هر کاری، آغاز بایستی دامنه سایت معلوم شود که می تواند متناسب با موضوع فعالیت باشد . برای مثال در صورتیکه شما در مورد «طراحی سایت» عمل دارید و قصد شیوه اندازی وب تارنما را دارید، می توانید از واژه و کلمه هایی همچون؛ design، tarrah و . . . به کارگیری نمایید . این کار به با صرفه سازی تارنما کمک می کند و موجب می شود تا در مقطع جستجوی کلمه ها کلیدی، موتورهای کاوش به وبسایت شما دسترسی پیدا کنند . 
در ادامه باید دامنه را کوتاه کرده و از قرار دادن حروف اضافه به دنبال وبسایت پرهیز فرمائید . این فعالیت سبب ساز می شود تا نشانی تارنما در ذهن یوزرها باقی بماند و برای ورود مجدد به وبسایت مشکلی نداشته باشند . استعمال ازcom ، .ir ، .net ، .biz ، .org، .info ، .tv و . . . نیز که در انتهای دامنه قرار می گیرد، با توجه مدل کاربرد و میزان گستردگی فعالیت تارنما می‌باشد . برای نمونه اینترنت سایت های که در داخل میهن عمل دارند، از پسوند ir به کارگیری می کنند . در حالی که برای شیوه اندازی یک اینترنت وب سایت میان المللی، پسوند comمناسب تر میباشد . 
 
مرحله 
دوم: ثبت هاست 
هاست به فضایی گفته می شود که می تواند محتواها و فایل های سایت را در خویش مراقبت و ثبت کند . از شیوه هاست می بضاعت و توان اینترنت تارنما را در اینترنت به اشتراک گذاشت . در واقع هاست فضایی از هارد یک کامپیوتر حاذق یا سرور متصل به اینترنت هست . هاست ها را می توانایی از کمپانی های طراحی وب سایت خریداری کرد . هاست و دامنه از یکدیگر جدا از هم میباشند و می توانند از شرکت های مختلف و با مسافت هنگامی خریداری و اجرا شوند . 
 
 
 
سطح 
سوم: اتصال دامنه به هاست 
برای اتصال دامنه به هاست می بضاعت از DNS سرور استفاده کرد . به این چهره که DNS سرور را در در اختیار گرفتن پنل دامنه وارد کرده و سپس از نحوه DNS ها، دامین را به هاست متصل فرمائید . برای اتصال بایستی به تمامی DNS های موجود دسترسی داشته باشید . این کار از طرز کمپانی فروشنده هاست انجام می شود . در نقطه پايان می توانید لینک وب سایت را در گوگل جستجو کرده و به سایت دسترسی پیدا نمایید . 
 
تراز 
چهارم: پباده سازی سایت 
با ثبت دامنه تارنما و ورود به آن از طرز گوگل، نوبت به پباده سازی سایت می برسد . وبسایت ها با توجه به نوع هدف و مورد آنها، به اشکال مختلفی پباده سازی می شوند . براین اساس قبل از اقدام به طراحی آن، باید مورد فعالیت، شرایط فعالیت و همینطور نیازها و امکاناتی که می بایست در اختیار کاربران قرار بگیرد، به توجه آنالیز شوند . 
 
از سوی دیگر طراحی وبسایت براساس اصول استاتیک یا این که داینامیک هم از دیگر مواردی می‌باشد که در این تراز می بایست انتخاب شود . در تارنما های استاتیک، افراد معمولی نمی توانند وب سایت را به روزرسانی کنند . در صورتی که مدیریت تارنما در سیستم مدیریت محتوا و بروزرسانی سایت تسلط کافی ندارد، خوبتر می‌باشد از روش پباده سازی تارنما داینامیک استفاده شود . در این راه و روش می توانایی وبسایت را از روش قابل انعطاف افزار مدیر محتوا (CMS) در اختیار گرفتن کرد . البته تارنما های رشته ای، از راه طراحی تارنما استاتیک به کارگیری می کنند . 
 
 
 
تراز 
پنجم: لود سایت در هاست 
پس از طراحی سایت باید آن را در هاست که از پیشین در نظر گرفته ایم، بار گذاری کنیم . برای این فعالیت می بایست کلیه داده ها سایت را به هاست انتقال داده و آن گاه کدهای برنامه نویسی شده، امنیت سایت، اطلاعات دیتابیس و . . . را تنظیم کرد . 
 
ویژگی 
های وبسایت های رشته ای 
عدم 
به کارگیری از قالب های آماده 
استعمال 
از تگ های منحصربه‌فرد قالب 
اشراف 
کافی برنامه نویس بر html و css برای پباده سازی قالب 
رعایت 
استانداردهای برنامه نویسی 
به کار گیری 
از فوت‌و‌فن فتوشاپ و تکنیک های پباده سازی
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 585 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 16:00

برچسب 
چیست؟ برچسب ها جداکننده متن عادی از کدهای html میباشند . شما ممکن میباشد آنان را به تیتر کلماتی در میان بشناسید . آنان به شما این اجازه را می دهند که هر آنچه که می خواهید در مرورگر نشان داده شود را در برگه خویش جاسازی فرمایید . تگ های متعدد کارهای مختلفی را انجام می دهند . خویش برچسب ها در در بین مرورگر زمانی که از صفحه بازدید می شود چشم نمی شوند، ولی اثرشان را می گذارند . بی آلایش ترین برچسب ها کاری بیش از اعمال یک فرمت یگانه به متن را انجام نمی دهند . 
مانند این: این 
نوشته به فیس ضخیم دیده می شود… 
در نمونه بالا برچسب دور متن را احاطه کرده است، و اثر خودش را بروی متن مورد نظر وقتی که در مرورگر به نمایش در می آید می گذارد . 
 
عبارت برچسب از کلمه لاتین TAG (تگ) آمده است . که هم اندازه خیر و خوبی برای این واژه و کلمه می‌باشد . پس در شرای در جایی هم کلمه و واژه “تگ” را هم دیدید، بدانید که منظور همان “برچسب HTML” میباشد . 
 
یادگیری 
HTML چقدر دوران خواهد برد؟ بسته به هدفتان زمان مقطع یادگیری هم متعدد هست . قرائت و یادگیری برچسب های اچ تی ام ال برای رفع نیاز می تواند چه بسا به بازه زمانی فقط چند روز طول بکشد . شما چه بسا می توانید اصول مقدماتی آن را در چندین ساعت فرا بگیرید . زمانی که شما به برچسب ها مسلط شدید می توانید پباده سازی سایت را استارت نمایید . البته برای فعالیت رشته ای وقت بیشتری را باید برای این کار صرف کنید، تا تجربه های نو شما را برای این عمل فراهم نماید . 
پوشه 
html چیست؟5 / 10 از 2 کاربر در این مطلب از طراحی وب سایت قصد داریم در مورد پوشه html ، نکاتی را ارائه نماییم . همان طور که در تاریخچه اینترنت وب سایت گفتیم در سال 91 از قرن بیستم میلادی فردی به اسم " گروه برنزلی " با نوآوری خویش توانست اولین وب سایت را به نام خود تصویب نماید . ایشان را اختراع کننده وب وبسایت می نامند . ولی ایشان دو سال گذشته در سال 89 میلادی توانسته بود فایل html را به جايگاه و صورت ساخت یافته تری برساند . در ادامه به تشریح بهتری از فایل های Html می پردازیم . 
 
فولدر 
html چیست 
فایل های html پوشه هایی می‌باشند که در آن ما می توانیم در کنار متن، تصویر، صوت و بقیه پسوند های متفاوت را به طور ترکیبی داشته باشی و بین آن ها توسط لینک، لینک تولید نماییم . 
 
این فولدر ها دسترسی ما را به منابع در کنار نیز فراوان معمولی کرده است، و باعث گردیده که ذخیره کردن بخش اعظمی از اطالعات که نیاز به در کنار نیز بودن متن و تصویر و . . . را دارند، کاری آسان و سهل و آسان شود . مثل ذخیره کتابی که قرار می باشد هم متن داشته باشد هم تصویر . 
 
این پوشه ها به مدل ایی پباده سازی شدند که یک فولدر و پسوند مشترک و جهانی باشند برای قرار دادن پوشه ها بر روی بستر جهانی اینترنت، که نوشتن آن یک چارت مشخص و معلوم داراست که با آن در بخش یادگرفتن html می‌توانید آشنا گردید . توضیحات کامل و کافی در رابطه نوشتن و تولید این فایل ها را در مقاله ها شرکت طراحی وبسایت ارائه کرده ایم . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 364 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 20:36

 
امروزه وب سایت هایی که با مدل اقتصادی B2B طراحی می‌شوند جز پردرآمدترین تارنما های اینترنتی هستند . معروفترین این سایت ها وب سایت های علی بابا می باشد . در ایران نیز طراحی وب سایت B2B با جور های اقتصادی گوناگون باب شده اند و با وجود جدید بودن، این دسته وبسایت ها جز وب سایت های پیروز اینترنتی به شمار می روند . تارنما علی پدر دارای هزاران ببینده در روز می باشد و اکثری از شرکت ها برای انجام معاملات خود به این وب سایت مراجعه می نمایند . 
طراحی اینترنت سایت B2B قابلیت و امکان معرفی و رابطه بنگاه های ایجاد کننده را با مصرف کنندگان و خریداران در تمام عالم مهیا می آورد و جدا از عملکرد آن برای موسسات واسطه و دایرکتوری های تجاری می تواند وظیفه معرفی کالاهای یک تولید کننده را به مصرف کننده نهایی به عهده داشته باشد . 
 
یک وب سایت B2B به دسته ای پباده سازی می شود که همگی شرکتهای تولیدی و صنعتی ، توزیع کننده گان بیشتر ، موسسات بازرگانی ، وارداتی و صادراتی و هم تمام شرکتهایی که مایل به داشتن تبلیغات اینترنتی و داشتن محلی دارای اعتبار برای ارائه و معرفی خدمات و تولیدات خویش می باشند، می توانند در وبسایت عضو شده و در کنار یکدیگر با هم تجارت کنند . در واقع یک سایت B2B بستری برای ارتباط دربین تولید کنندگان فرآورده و خدمات، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان ساخت می نماید تا بتوانند از شیوه این وب سایت به تجارت بپردازند و خرید و فروش فرآورده و سرویس ها انجام دهند . 
 
برخی از سایت های B2B به گونه ای پباده سازی می گردند که یک وبسایت اختصاصی به شرکت های عضو خویش می دهند تا متاع و سرویس ها خود را معرفی کنند و بتوانند از این طریق به تجارت بپردازند . پباده سازی سایت در 24 ساعت نیز با الگو تصاحب کردن از جور های چیره وبسایت های B2B اجرا شده در مرحله در میان المللی و مستقر سازی الگوهای فوق در کشور ایران نسبت به طراحی یک گونه برنده برای تارنما های B2B اقدام نموده است . 
 
 
 
برای 
آنکه بتوانیم سفارش شما دوستان را خوبتر ارزیابی کنیم، موردها زیر را در کامل شدن فرم سفارش به طبع در حیث داشته باشید: 1 . اگر سایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد حیث شما می باشد به طبع آدرس آن را درج نمایید . 
2 . در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به فیس بی نقص و ساده شرح دهید . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 16:15

خلاصه 
این مطلب: گویش 
برنامه نویسی HTML چیست؟ چه‌گونه فعالیت میکند؟ تاریخچه پیدایش آن کجا و کی بوده می باشد؟ پاسخ تمامی این سوالهای در این مقاله آورده گردیده است در‌صورتی‌که یه خرده با دنیای طراحی اینترنت یا این که برنامه‌نویسی اینترنت شناخت داشته باشید؛ حتما واژه‌ها‌ی HTML و XHTML به گوشتان خورده است؛ در حالتی که دوست دارید بدانید HTML چه چیزی است و چه کاربردی در پباده سازی وب دارد؟ یا XHTMLچیست و چه تفاوتی با HTML دارد؟ و یا این که HTML چطور عمل می نماید و رابطه‌ی آن با CSS چیست؟ و… .در این مطلب با ما همپا باشید . 
HTMLچیست 
و چه کاربردی دارد؟ لهجه علامت گذاری HTML به تیتر اولین مبنا برای هر زمان یادگرفتن پباده سازی وبسایت در حیث گرفته می شود . 
این لهجه چیست و چه کاربردی دارد؟ 
 
لهجه 
html چیست؟ 
 
 
HTML ( اچ تی ام ال ) مخفف گردیده Hyper Text Markup Language به معنای گویش نشانه‌گذاری فوق نوشته می‌باشد . Html یک لهجه استاندارد برای پباده سازی صفحه های اینترنت می‌باشد و تمام کدهای صفحه نیز از طرف سرور و هم از طرف مشتری در نهايت به کدهای HTML تبديل می‌شوند و آن‌گاه بوسیله مرورگر نمايش داده می‌شوند . در واقع مرورگرها، کدها و کنترل‌های سمت سرور مثل کدهای asp و php را نمی‌شناسند و کد قابل شعور برای آن‌ها اچ تی ام ال می‌باشد . کامپایلر زبان‌های برنامه نویسی سروری کد‌های خویش را برای نمایش به کد اچ تی ام ال تبدیل کرده و برای مرورگر می‌فرستند تا به استفاده کننده نمایش داده شود . HTML یک گویش نشانه‌گذاری است، به اين معنی که بخش‌های مختلف کد به وسیله اجزايی به نام تگ از نیز انقطاع گردیده اند، که هر کدام از این تگ‌ها دارنده کاربرد و خاصیت مربوط به خویش هستند . اين تگ‌ها به مرورگر اعلام مینماید که هر بخش در ورقه نمایش مرورگر چه نوع عنصری می باشد و بايد به چه صورت نمايش داده شود . در برگه HTML می توان عنصرها مختلفی از قبيل متن، عکس، تيتر، جدول و . . . را قرار اعطا کرد که برای هر عنصر، تگ مربوط به آن را می‌نویسیم . صفحات HTML صرفا از کد‌ها که به‌صورت نوشته می باشند تشکيل شده‌اند . یعنی برای تصویر کد و تگ مربوط به سناریو تصویر و . . . را بایستی نوشت و مرورگر با وصال به این تگ‌ها، المنت‌های مرتبط با آن را نشان می‌دهد . هر یک از تگ های html‌، معنی خاصی دارا هستند و تأثیر متفاوتی بر محتوا میگذارند . 
 
اولی مراحل برای ایجاد یک ساختمان، تولید اسکلت‌بندی و قالب کلی آن ساختمان، با استفاده از سیمان، بتن، میلگرد و… هست . در واقع شما در ابتدا، اسکلت کلی ساختمان را می‌سازید و در سطح بعد، با استفاده از گچ، رنگ‌آمیزی و… آن‌ را خوشگل می کنید . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 381 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 14:25

مطلقا بارها شنیده اید که هر کسی بایستی تا حدی کدنویسی بلد باشد . اما حقیقتا یک مولف ، بازاریاب ، مدیر مالی یا این که یک فعال زمینه های غیرانتفاعی ، چه سودی از دانستن کد نویسی می برد؟ خب یک خبر خوب داریم که این مقاله پاسخگوی این سوال میباشد و قصد دارد به شما بگوید که دانستن مقداری کدنویسی تاثیر قابل توجهی بر فعالیت کاری شما دارد . 
فواید یادگیری html و cssکدنویسی و درک کردن HTML و CSS یگانه برنامه نویسان و طراحان اینترنت نیست و شما در هر رده شغلی که باشید می توانید از این مهارت خود برای بهبود و پیشبرد فعالیت خود به کارگیری فرمایید . برای اثبات این صحبت به شما ، ۹ عامل برای شما می آوریم . ولی پیش از ورود به این بخش از مقاله ، یه خرده درباره HTML و CSS آشنایی پیدا کنیم که به نوعی اساس و اساس اینترنت می باشند . 
 
زبان HTML یا HyperText Markup Language ، گویش گفتمان با مرورگر است و به مرورگر شما می فهماند که هر بخش وبسایت چه ماهیتی دارد . شما با HTML می توانید عنوان ها ، پاراگراف ، عکس ، لینک و پیوند و … را توصیف نمائید . براین اساس مرورگر شما تشخیص می دهد که ساختار یک ورقه اینترنت که قرار می‌باشد به شما سناریو داده شود چه می‌باشد . 
 
البته موقعیت ظاهری یک کاغذ اینترنت ، چیزی هست که به وسیله CSS یا این که Cascading Style Sheets مشخص می گردد . رنگ ها ، میزان و بقیه فونت ها ، رنگ های پس مسئله و حتی افکت های برنامه خردسالان و سه بعدی ، از مواقعی می‌باشد که بوسیله گویش CSS برای مرورگر توصیف و به فیس یک برگه اینترنت بی نقص برای سناریو به کاربر ترجمه می شود . 
 
از تارنما هایی که منابع آموزشی کاملی برای یادگیری این گویش ها هستند می توانید این سه قضیه را در لیست خود بوکمارک فرمایید .
 
۱- 
W3School 
۲- 
Codecademy 
۳- Html .net 
 
ولی احتمال دارد هنوز خیلی برای شما هضم نشده باشد که درک کردن کدنویسی این زبان ها چه کمکی می تواند به شما بکند . در نقطه پایان این مقاله ، علاوه بر اینکه متوجه اهمیت آن می شوید ، چه بسا ممکن می‌باشد طرح و فکرهای جدیدی به ذهن شما خطور نماید که مسیر معاش تان را تغییر دهد . 
 
۱- 
طراحی یک آدرس اینترنتی خاص برای مشتریان رده آدرس اینترنتی در بازاریابی هر روز پر رنگ تر می شود . شما با فهمیدن مقداری کدنویسی HTML و CSS ، می توانید تغییراتی هر یک‌سری قلیل را در ایمیل خود ایجاد فرمائید که نظر بیننده را جلب کند و به آن توجه نشان دهد . این تغییرات اکثر دربرگیرنده استایل دادن به قالب پست الکرونیکی می باشد و در بخش اعظم خدمت های ایمیل مارکتینگ قابل انجام است . 
 
۲- 
ساختن یک قالب مجله برای کمپانی تان درحال حاضر که شما با قابلیت و امکان های تغییر‌و تحول در قالب نشانی اینترنتی آشنا شدید ، می توانید آن را گسترش دهید و یک قالب خبرنامه برای شرکت خویش ساخت نمائید . رنگ بندی و فونت ها و تصاویری که در طراحی قالب خویش استفاده می فرمائید ، می تواند نشانگر هویت برند شما باشد و در صورتی‌که HTML و CSS بلد باشید ، بضاعت های اول برای پباده سازی یک قالب معمولی در دستان شماست . 
 
دانستن HTML و CSS قابلیت و امکان هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید سایت فردی تان را به یک رزومه آنلاین تبدیل فرمائید . 
 
 
۳- توان ایجاد تغییر‌و تحول در قالب وبسایت درصد بزرگی از سایت های شرکت ها مطرح دنیا و همینطور اکثری از موسسه ها کوچک ، با وردپرس ساخته شده اند . ممکن است سایت شما هم از این مقوله مستثنی نباشد ، پس به راحتی می توانید با استعمال از ادیتوری که در مدیریت وردپرس در اختیار شماست ، تغییرات کوچک مسئله نظرتان را در تارنما ایجاد کنید و برای هر تغییر تحول کوچکی به تیم طراحی خویش مراجعه نکنید . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 562 تاريخ : پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت: 13:32

چرا 
به طبع خودمان باید وب سایت داشته باشیم؟ دوستان عزیز زیادی کسب و کارهایی دارا هستند که صاحب کلیدی این کسب و کارها خودشان نیستند . در واقع خیلی از دوستان عزیز اینترنت تارنما ها و مغازه های اینترنتی دارا‌هستند که به واسطه همیاری در فروش محصولات، شیوه اندازی شده اند . بخش اعظم آن ها پایین مجموعه تارنما یا مغازه حیاتی می‌باشند یا این که به فیس پارک دامنه با دامنه ای جدا از هم منش اندازی شده اند . 
احتمالا در نگاه اول پیش خود بگویید این هم کار خیر و خوبی است! بدون هیچ هزینه ای دارای یک دکان اینترنتی شده ایم . 
البته در صورتی که اینطور نیست! سایت یا این که فروشگاهی که در اختیار شما میباشد به درد شما نمی خورد! 
اولیه اینکه شما هیچ وقت نمی توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را ارتقاء دهید . هیچ وقت نمی توانید تولیدات جدید در آن قرار دهید . 
در شرای بخواهید فرآورده یا مقاله جدیدی در آن قرار دهید این عمل قابلیت پذیر نیست! و در کل صاحب حساس وبسایت شما نیستید! 
از حیث سئو سایت نیز به هیچ وجه نمیشه روش عمل کرد . زیرا پارک دامنه هست و متصل به دامین کلیدی وبسایت است . در واقع یک سایتی شما دارید که کپی آن قبلا بوسیله فرد دیگری روش اندازی گردیده است . اما یک کپی از تارنما شما با تمام تولید ها و محتوایش در اختیار اشخاص متعددی می‌باشد که دارند همکاری در فروش انجام می دهند . 
 
ولی اینجانب هیچ وقت با همیاری در فروش مخالف نبوده ام و شیوه درست انجام این عمل را در یک شنبه های همیار اینترنت بی نقص توضیح داده ام . اما در کل منظورم این می‌باشد که تا هنگامی که صاحب و مالک حیاتی سایت، شما نباشید فعالیت کردن روی آن هیچ سود ای برای شما ندارد . 
 
همچنین دوستانی هم میباشند که از طریق راه اندازی بلاگ در سرویس های وبلاگدهی قصد کسب درآمد از وب را دارا‌هستند که به هیچ وجه سفارش نمی شود برای دراز دوران از بلاگ به کارگیری کنند . 
 
اما خیلی از دوستان عزیز از اینجانب سوال می پرسند که برای شروع خوبه که از وب لاگ استفاده کنیم؟ در جواب این دوستان خوب می بایست بگویم خیر به هیچ وجه! خوبتر هست از همان اولیه کارتان را با خط مش اندازی یک سایت، توانمند استارت نمایید . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت درش مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 15:47

اکثر اوقات کسب‌وکارهای کوچک، زمان و هزینه زیادی را صرف طراحی سایتی می نمایند که نه‌تنها به یوزرها تجربه کاربری نیکی می‌دهد، بلکه اطلاعات اضطراری را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان داراست . 
 
با توجه به هزینه‌هایی که کسب‌وکارها صرف عمل در بازاریابی اینترنتی می‌کنند، بایستی مشقت بار بکوشید تا با پباده سازی تارنما مناسب، بازار را برای کسب‌وکار خویش پیدا کرده و نتایج مثبتی را برای آن رقم بزنید . 
 
البته 
درصورتی که بازدیدکننده کافی به سمت وب‌سایت شما نیاید چه؟ در صورتیکه وب‌سایت شما ترافیک جدیدی را به سمت خویش جهت دهی نکند و یا در موتورهای جستجو نمایان نشود چه؟ 
متأسفانه این قوانینی است که برای بعضی از کسب‌وکارهایی که از مشاوران خیر استفاده نمی کنند پیش می‌آید که نه‌تنها آزاردهنده است، بلکه می تواند دوچندان هزینه‌بر هم باشد . 
 
برای دوری از این مشکلات و همچنین دوری از به هدر رفتن منابع مالی و زمان، نکاتی را در این مقاله ذکر میکنیم که به شما کمک مینماید تا تارنما خویش را در در میان بازار هدف کسب‌وکار خود اشاعه و گسترش دهید، ترافیک بیشتری به سمت وب‌سایت هدایت کنید، رنکینگ وب سایت خویش را در موتورهای جستجو ارتقاء داده و کسب‌وکار خویش را به سمت پیروزی سوق دهید . 
 
بهینه‌سازی 
سایت برای موتورهای جستجو حقیقتاً سئو، بهترین گزینه و او‌لین قدم برای دریافت نتایج بهتری از سایت می‌باشد . این نکته مضاعف حساس و حائز اهمیت می باشد که وب سایت شما بایستی برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی گردیده باشد؛ چون که بدون سئو، وب سایت شما اقبال زیاد کمی دارد تا بتواند در بین خیل عظیم سایت‌هایی که از قبلی بهینه‌سازی گردیده و به‌خوبی در رنکینگ قرار گرفته‌اند، قد علم نماید و خودی نشان دهد . 
 
نقشه 
وب سایت و فایل‌های Robot فایل‌های Robot (robots .txt) فایل‌هایی می‌باشند که اسپایدرهای موتورهای جستجو وقتی سایتی را بازدید می کنند مقدمه به دنبال آن‌ها می گردند . آن ها نقش دعوت‌نامه‌هایی را ایفا می نمایند که ابزارهای موتورهای جستجو را به نقاطی از وبسایت سوق دهی مینماید که می بایست خوانده و بایگانی شوند . 
 
فایل‌های دیگری که به اسپایدرهای موتورهای جستجو در پیدا کردن داده ها کمک می‌کند، نقشه تارنما است Site Map . که در پباده سازی وبسایت نقش مهمی را ایفا می‌کند، با نشان دادن لینک‌های مطلوب و مهیا کردن مسیری هموار برای اسپایدرهای موتورهای جستجو، مراحل یافتن اطلاعات و محتواهای وب سایت در صفحه ها متفاوت را تسریع می‌بخشد . 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت: 14:37

پرتال اينترنتي بايد چند زبانه باشد . 

ما در دنيايي زندگي مي کنيم که اقلا شش گویش در دنيا، زبان هاي زنده و همگانی می باشد . زماني، زبان چيني را ابدا مردم نمي شناختند و علاقه اي هم به شناخت آن نداشتند . اما وقتي کسب و عمل چيني و Made in China دنيا رو به فزوني گذاشت، دنيا به اين نتيجه رسيد که براي ارتباط با يک و نيم ميليارد نفر، بد نيست که لهجه چيني که کاربرد فزاينده اي در صنعت و کسب و فعالیت دارد، يادبگيرد . 

طراحی سایت در مشهد

اکنون، پرتال هاي پر اسم و رسم و مشهور و لبریز مخاطب خبري و خدماتي و غير خدماتي وب، نسخه اي به لهجه چيني نيز در اختيار دارا هستند . چين واقعيتي میباشد در دنياي سنتي و حتي در دنياي ديجيتال . در حالتی که کسب و کاري داريد که مخاطبانش، فارغ از مرز می باشند و هر نقطه اي از جهان، مي تواند مخاطب شما باشد (مانند سايت هاي خبري، اطلاع رساني، معرفي فرآورده و امثالهم)، نسخه چيني براي پرتال شما مي تواند نقش برگ برنده را ايفا نماید . پرتالي که فقط به زبان فارسي يا فقط به لهجه انگليسي باشد، پرتالي خواهد بود که ميليون ها بيننده وب را از دست خواهد بخشید . 

از دست دادن ميليون ها بيننده، يعني از دست دادن ميليون ها کليک و بخت ناچیز درآمد زايي . امروزه چندین زبانه بودن يک پرتال، از معمولي ترين انتظارهايي میباشد که مخاطبان يک سايت، از آن دارا‌هستند و اين، يک توقع به جا مي باشد . هر پرتالي که به گویش انگليسي يا فرانسوي يا اسپانيولي يا حتي چيني منش اندازي شود، اقبال مشاهده سهل وآسان آن بوسیله درصد قابل ملاحظه اي از جمعيت کره زمين وجود خواهد داشت . 

پس راه و روش اندازي يک سايت بر شالوده دست کم دو زبان، موضوعي میباشد که بايد در فرمان عمل اینترنت مستر پرتال هاي امروزي قرار بگيرد . نياز نيست کل سايت و صدها برگه به زبان دوم ترجمه شود . گاهي اوقات، یک سری برگه به لهجه هاي اصلي، مي تواند فرصتي براي تعامل بهينه با مخاطبان متعدد باشد و آن ها را براي رابطه و تعامل دو سويه با سايت ترغيب و تشويق نماید . اين قضيه براي سايت هاي خدماتي و ارائه دهنده اطلاعات صنعتي و تجاري و آموزشي، بسيار اصلی هست . 

افرادي که امروزه به دستور طراحي و راه و روش اندازي يک سايت يا وب لاگ روي مي آورند، بايد بدانند که با بيش از دو ميليارد مخاطب با سواد از 5 مجموعه کشور ها جهان با زبان ها و تصورات متعدد رو به رو می‌باشند و اين امر، وظيفه فعالان صنعت ديجيتال را سنگين مي نماید . وقتي پرتالي به بيش از يک گویش شیوه اندازي شود، اين زمینه دور انديشي مديران پرتال را نشان مي دهد که قصد دارا هستند کسب و فعالیت خود را به بيرون ار مرزهاي جغرافيايي يک زبان یگانه سوق دهند . 

گویش دوم، فرصت سازي دوم میباشد که به وسیله آن، مخاطبان بيش تر، تبليغات بيش خیس و توليد محتواي بيش خیس براي کسب و فعالیت پرتال آماده مي شود . مجال آفريني ايجاد گردیده بوسیله لهجه هاي گوناگون در يک سايت اينترنتي، پتانسيل بالقوه اي میباشد که مي تواند ضريب مخاطب پذيري پرتال را افزايش داده و بازارهاي مختلفي را به سمت و سوي کسب و فعالیت پايگاه رهنمون نماید . در نهايت يکي از رازهاي طراحي پرتال موفق، توجه به دستور یکسری زبانه بودن است . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 14:25

-فایل 
ها را فشرده سازی و با نیز مخلوط کنید حالا که می دانید چه تعداد درخواست از سایت شما در درحال حاضر اجرا میباشد به سرعت بر روی کاهش و مخلوط کردن آن ها اقدامات حتمی را انجام دهید، بهترین نقطه استارت کار با فایل های HTML، CSS و جاوا اسکریپت می باشد . 

طراحی سایت در مشهد

این ها فایل های فراوان کلیدی هستند، چون این فولدر ها ظاهر سایت شما را تعیین می نمایند . 

یک‌سری راه برای حذف و ترکیب فولدر ها وجود دارد، و در حالتی که شما یک وبسایت WordPress استعمال میکنید افزونه هایی مانند WP Rocket روند فراوان معمولی ای را انجام می دهند . 

3-از 
بارگیری غیرمستقیم برای فولدر های CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید زمانی که یک‌سری از فایلهای خود را حذف کرده و ادغام کرده اید، می توانید صفحات خویش را نیز باصرفه نمایید . 

اسکریپت هایی نظیر CSS و جاوا اسکریپت را می بضاعت و توان در دو راه مختلف بارگذاری کرد: به طور همزمان یا ناهمزمان . 

مدل بارگذاری صفحات خود را معین فرمایید و انتخاب کنید کدام اطلاعات در هر بار بار گذاری صفحه های بارگذاری شوند و کدام اطلاهات بارگذاری نشوند . 

4-بارگذاری 
کد های جاوا اسکریپت این به این معنی است که کدهای جاوا اسکریپت تا زمانی که موادتشکیل دهنده دیگر بار گذاری شوند خوبتر می‌باشد ارسال نشوند . چون این امر تضمین کننده ی این مسائل می باشد که پوشه های دیگر سوای تاخیر ارسال میشوند . 

5-عدم 
استفاده بیش از حد از افزونه در‌صورتی‌که از وبسایت های وردپرس و جوملا به کارگیری می‌کنید خوب تر می‌باشد تا حد امکان از پلاگین های آماده به کار گیری نکنید زیرا منجر کاهش سرعت سایتتان می‌شود . 

6-بهینه 
سازی تصاویر سایت بهینه سازی تصاویر یک تارنما اصلی ترین عامل در زیر داخل شدن سرعت یک وبسایت هست . 

مطلب 
مرتبط: راه های با صرفه سازی تصاویر در یک نوشته 
7-انتخاب 
هاست مطلوب و لبریز سرعت اساسی ترین تاثیر را در سرعت سایت، توان طاقت فرسا افزاری سرور در کنار تعداد استفاده کننده میزبانی گردیده می باشد، اقتدار سرور هر چه بیشتر باشد، می تواند از درخواست های بیشتری پشتیبانی کند و آنان را در بازه سریعتری پاسخ دهد . 

8-لود 
سطح ای تصاویر Lazy loading لود lazy loding به مفهوم بارگیری تصاویر به فیس یکپارچه هست یعنی پس از اینکه محتوای به طور بی نقص عکس های آن ورقه بار گذاری شود یعنی درصورتی که کاربر چه بسا قصد نداشت تا آخر ورقه را crowl نماید عکس های ورقه بار گذاری نمی‌شوند و این دستور موجب ارتقا سرعت لود صفحه های می گردد . 

بارگذاری 
سطح ای تصاویر 
یک سری از وب تارنما ها از این راه و روش استفاده می نمایند ولی این مساله در وبسایت هایی که تصاویر زیادی دارا‌هستند کاربرد بالایی دارااست . 

9-استفاده 
از CDN ها مزایای 
استعمال از CDN سرعت 
بخش اعظم وب سایت و ارتقا رضایت بازدیدکنندگان بهبود 
موقعیت سئو سایت کسب 
مرتبه خوب تر در نتایج جستجوی گوگل کاهش 
مصرف پهنای باند و ترافیک هاست ارتقاء 
تعداد صفحه های نظارت شده در روز توسط روبات های گوگل ارتباط 
و همخوانی آسان با رئیس محتوای وردپرس

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 222 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 14:05

تعیین 
چه هاستی برای وب تارنما اینجانب مناسب است؟ این سوالی هست که ممکن است هر کسی یکبار هم که شده آن را از خویش پرسیده باشد . 
از فی مابین این همه هاست و کمپانی های گوناگون، چه هاستی برای وب سایت شما مطلوب است؟ 

طراحی سایت در مشهد
چه 
هاستی بایستی خریداری کنم؟ برای پاسخ به این سوال، مقدمه شما بایستی با انواع مختلف هاست ها آشناییت داشته باشید تا بتوانید با دقت به نیازهایتان، هاست ها مناسبی را تعیین و خریداری فرمایید . هاست معمولا بر مبنا دو مسئله کلیدی طبقه بندی می شوند . 
مسئله نخستین جور هاست است و زمینه دوم مشخصه های هاست شما می باشد 
مدل 
هاست بر دو دسته میباشد که بر حسب سیستم برهان نصب شده روی سرور و ورژن آن طبقه بندی می شوند . 
لینوکس 
ویندوز 
عملا خیلی فرق نمی نماید که شما از کدام یک از مورد ها فوق به کارگیری فرمایید . 
مشخصه های هاست لینوکس به قرار زیرند: ارزان 
بودن آن نسبت به هاست ویندوز امنیت 
فراتر در رویارویی با هکرها قابلیت برنامه نویسی به زبانهای دات نت و ASP در آن وجود ندارد . 
مشخصه 
های هاست ویندوز به قرار زیرند: گرانتر 
بودن در مقایسه با هاست لینوکس امکانات 
بخش اعظم در مقایسه با هاست لینوکس قابلیت برنامه نویسی به همگی لهجه ها در آن وجود دارااست . 
مشخصه 
های هاست مشخصه های یک هاست، دربرگیرنده مشخصه های عمومی آن نظیر نرخ پایداری سرور هاست، میزان فضای ارائه گردیده روی دیسک، پهنای باند، نرخ بازه زمانی خاموشی هاست در طول سال بر حسب درصد و مواردی از این دست . 

پیشنهاد ما به شما این میباشد که در حالتی که واقعا توشه او‌لین می‌باشد که هاست می خرید و یا دانش کافی برای خرید هاست را ندارید، در اینصورت برای شروع، با ارزان ترین هاست کار خویش را شروع کرده و هر کجا که احساس کردید نیاز به ازتقای هاست خویش را دارید، می توانید فقط با یک تماس از طرز آدرس اینترنتی یا تلفن، و پرداخت ما به تفاوت، هاست خویش را ارتقاء دهید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 17:12

آموزش 
طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ قسمت اول با پهنا سلام سرویس همه عشق و علاقه مندان به پباده سازی سایت ، در این مبحث قصد داریم شما را با روند یادگیری پباده سازی وب سایت و برنامه نویسی تحت وب آشنا کنیم و به عنوان برنامه نویس هایی که این راه را پیشین از شما طی کرده اند شما را از فراز و نشیب های این رویکرد لذت بخش مطلع نمائیم ، کارایی ما بر این است که از عنوان کردن مباحث مربوط به تاریخچه و مبانی تئوری خودداری کرده و تا حد قابلیت شما را با مساله عملی در این قضیه آشنا نمائیم . خب پیش به سوی شروع . . . 

طراحی سایت در مشهد

در 
ادامه به عنوان کردن و شرح مراحلی که برای یادگیری و یاددادن طراحی وبسایت باید به ترتیب به سراغ آن ها بروید خوا‌هیم پرداخت : 
در ابتدا باید HTML را بیاموزید که مخفف Hyper Text Markup Language ( زبان علامت گذاری ابر متنی ) می باشد ، آنچه در این زبان اهمیت دارااست این است که HTML یک لهجه برنامه نویسی نمیباشد بلکه یک زبان نشانه گذاری می باشد ، شما با به کار گیری از این گویش به مرورگر می فهمانید کدام نصیب از برنامه شما یک پاراگراف می باشد ، کجا جدول میباشد ، کجا عکس می باشد و به همین ترتیب در قضیه بقیه عناصر جان دار در صفحات اینترنت . 
به عنوان دانشجوی درس پباده سازی وب سایت مقدمه این لهجه را فرا بگیرید و جهت تسریع در یادگیری به نکاتی که در ادامه اشاره گردیده هست اعتنا نمایید : در یادگیری HTML با مواردی از قبیل خصوصیت (Attribute ) مواجه می گردید که به یاری برخی از این خصوصیت ها می توانید شکل و شمایل عنصر مربوطه را تغییر دهید برای مثال می توانید رنگ نوشته را تغییر‌و تحول دهید و یا این که آن را به چهره italic به نمایش در بیاورید ، نیازی به یادگیری این موردها نمی‌باشد چرا که این رویکرد استایل دادن به موادتشکیل دهنده HTML منسوخ شده و اگر بخواهید وبسایتی پویا و زیبا پباده سازی فرمایید باید از جادوی CSS به کارگیری کنید براین اساس می توانید از یادگیری خصوصیت های مربوط به ظواهر و استایل عنصرها دیده پوشی نمایید . 
در HTML شما با تعداد متعددی تگ ( برچسب ) روبرو می گردید و اسامی این تگ ها برای افراد نو کار به شدت گریز می باشد لذا جمع آوری این تگ ها به یار توضیح مختصری در قضیه تلاش آن می تواند شما در به خاطر سپردن آن یاری نماید . 
در نسخه تازه HTML یعنی HTML 5 موارد جدیدی از قبیل گرافیک ها ، مالتی مدیا و . . . گنجانده شده می باشد که در مقدمه و سوای احاطه بر Javascript برای شما پیچیده به نظر می رسد لذا نیازی نمی‌باشد در این سطح از یادگیری وقت خود را صرف آموزش این موردها فرمائید . 
توجه داشته باشید که پباده سازی تارنما گروه ای میباشد از یک‌سری لهجه ذیل اینترنت و شما صرفا با یادگیری HTML نمی توانید تارنما مسئله حیث خویش را روش اندازی فرمائید لذا در این سطح تنها تگ ها را بشناسید و فعالیت کرد آن ها را مشاهده کنید . 
پس از یادگیری HTML و آشنایی بی نقص با تگ ها می بایست به سراغ CSS برویم . در CSS شما به رویکرد های مختلف به به عبارتی تگ هایی که در HTML نوشته اید دسترسی پیدا کرده و استایل ( = ظواهر ، شکل و شمایل و . . . ) مورد نظر خویش را به آن ها می دهید . برای نمونه از طریق CSS به مرورگری که ورقه وب شما را نمایش می دهد می گوئید که پهنا عکس درون برگه 200 پیکسل باشد ، طول آن 100 پیکسل و خطی مشکی به عرض 10 پیکسل بدور آن بیندازد و . . . . در انتها شما با یادگیری تمام استایل ها ، می توانید ظاهر سایت خویش را به چهره بدون نقص پیاده سازی فرمائید . به عنوان تمرینی که خویش را بیازمایید توصیه ما به شما این است که یک وبسایت دلخواه را انتخاب کرده و با استفاده از HTML و CSS آن را کد نویسی نمائید ، عملکرد کنید تا حد ممکن تارنما شما مشابه آن تارنما شود ، میزان شباهت این دو ، مقدار یادگیری و اشراف شما بر HTML و CSS را نشان خواهد داد . 
ممکن است تیتر کردن یک نمونه در احاطه هر چه عمده شما به این روند بی فایده نباشد ، HTML را فراگرفتید یعنی می دانید که تیرآهن ، میلگرد ، سیمان ، خشت ، گچ و . . . چه کاربردی دارا هستند ، با استفاده از CSS میلگرد ها را به میزان های دلخواه در آوردید و تمامی عناصر را کنار نیز چیدید و بالا رفتید ، دیوارها را رنگ زدید ، به ظواهر ساختمان رسیدید و نمای آن را خوشگل کردید و . . . ساختمان شما زیباست اما درب و پنجره آن تکمیل نیست درحال حاضر اضطراری هست (جاوا اسکریپت ) Javascript را هم به ساختمان خود وارد کنیم تا با استعمال از آن حالتی به وجود آید که زمانی دستگیره در را می چرخانید در باز شود ، به عبارت دیگر با به کارگیری از Javascript همه تعاملات بازدید کننده با وبسایت را مدیریت خواهید کرد . از نمونه بیرون شویم ، اگر دقت کرده باشید در اسلاید ها زمانی روی کلید های اسلاید بعدی و پیشین کلیک می فرمائید عکس تعیین گردیده نمایش داده می شود که این فعالیت با به کار گیری از جاوا اسکریپت پیاده سازی گردیده میباشد یعنی برنامه نویسی به این فیس انجام شده که وقتی روی فلش بعدی کلیک شد، عکس فعلی مخفی شده و عکس بعدی نمایش داده شود . 
برای کسانی که تا کنون با هیچ زبان برنامه نویسی ای آشنایی نداشته اند ، ممکن هست یادگیری این لهجه پاره ای پیچیده به حیث برسد ولی کافیست به آن به دیده یک بازی نگاه کنید و از برنامه نویسی لذت ببرید و به خاطر داشته باشید در اکثری موارد به بن بست می خورید و در‌صورتی‌که از بن بست رد گردید ، کار کشته خیس خواهید شد . 
پس از جاوا اسکریپت نوبت به JQuery ( جی کوئری ) می رسد که کتابخانه ای است که به گویش Javascript نوشته گردیده و با به کارگیری از آن می توانید سهل تر کد نویسی نمایید و یادگیری آن واجب هست ، JQuery از قواعدی پیروی می نماید که یادگیری آن فراوان معمولی است و ضرورت یادگیری آن به این ادله است که با استفاده از آن سرعت برنامه نویسی شما ارتقاء می یابد و به کار گیری از افکت ها و کارتون های پیشفرض جانور در آن طراحی های شما را جالب خیس و زیباتر می کند . 


برای رویکرد اندازی یک تارنما شما در دو سمت کد نویسی می کنید : سمت کلاینت ( بازدید کننده ) و سمت سرور . تا کنون شما با مراحل پباده سازی وبسایت در سمت کلاینت آشنا شدید ( HTML , CSS , Javascript , JQuery ) در مبحث بعدی با همین تیتر شما را با برنامه نویسی سمت سرور آشنا خوا هیم کرد . امید واریم مطالب ذکر شده شما را در تعلیم هرچه بهتر و سریعتر پباده سازی سایت یاری دهد . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 198 تاريخ : شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 15:28

افزونه 
PHP FFI همچنین دیمیتری استوگوف با ارائه افزونه ای PHP FFI قلمروی لهجه PHP را گسترش بخشید . با به کار گیری از این افزونه شما قدرتمند خواهید بود از کدهای زبان C به فیس بدون واسطه در باطن کد های PHP استعمال فرمایید . از آنجایی که زبان های مرحله پایین از سرعت بخش اعظم و مدیر منابع بهتری نسبت به زبان های سطح بالا سود می برند، توقع می رود که شاهد بهبود مضاعف خیر و خوبی در سعی لهجه PHP باشیم . ولی برای اجرای این پلاگین ورژن PHP ما می بایست فراتر از 7 .3 باشد . 

طراحی ساید در مشهد

آتی 
گویش PHP در بازارکار آینده 
گویش PHP 
بخش اعظمی از برنامه نویسان و گسترش دهندگان تامل می کنند که ورود لهجه برنامه نویسی و تکنولوژی های جدیدی مثل Lua، Python، Node .js، Ruby و . . . بر محبوبیت PHP تاثیر می گذارند و باعث کاهش مقدار استفاده از آن خواهند شد . جواب در یک صحبت خیر میباشد . علت های اکثری وجود دارااست که چرا می گوییم پاسخ این سوال نیکی می‌باشد . چون در حالی که زبان و تکنولوژی های جدید در هم اکنون وارد شدن هستند، PHP لیست بلند و بالایی از برنامه های کاربردی دارای شهرت و جامعه آماری بالایی دارااست . 

more 
بیشتر بخوانید : چرا بایستی لهجه PHP را تعیین کرد؟ با ترقی روز افزون تکنولوژی عمده کسب و امور به خواسته ارتقا فروش، ورود به بازار جهانی و ارائه خدمات اکثر به مشتریان در حال ورود به دنیای اینترنت می باشند و تصمیم به روش اندازی مغازه های اینترنتی و وب سایت های خدماتی گرفته اند . بدین ترتیب بازار کار پی اچ پی روز به روز در اکنون رونق تصاحب کردن می باشد و آینده ای زیاد عالی برای برنامه نویس های PHP خواهد داشت . 

برنامه‌ نویسی PHP نظیر زیربنای ساختار دنیای وب می باشد . زیرا بر پایه آمار قانونی وبسایت W3Techs تا سال 2018 حدود 83 .1% از تارنما های دنیا بر مبنا PHP راه اندازی گردیده اند . سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس ، جوملا ، دروپال و . . . با استعمال از زبان PHP ساخته شده اند که در فی مابین آن ها وردپرس به تنهایی 32% از سهم سایت های جهان را مشتمل بر می شود . همینطور دیدنی می‌باشد که بدانید بر شالوده آمار وب سایت رسمی PHP اعلام گردیده است که از زبان PHP در بیش از 240 میلیون وب وبسایت تا به امروز استفاده شده میباشد . 

از طرفی دیگر لهجه PHP در بسط و تولید وبسایت های بزرگی مانند فیسبوک ، ویکی پدیا ، یاهو و . . . نقش داشته میباشد و مالک برترین قاب ورک های توسـعه اینترنت از گزاره لاراول ، سیمفونی ، کدایگنایتر و . . . هست . بیش از 70% اینترنت وبسایت های جانور در کشور ایران از جمله لیدرهای بازار اینترنت (اسنپ، اسنپ فود، نت برگ، دیجیکالا، الوپیک و . . . ) لهجه برنامه نویسی PHP را به تیتر گویش اصلی خویش گزینش کرده اند . این برهان نشان دهنده این میباشد که دامنه کاربرد PHP در حوزه وب بسیار زیاد و فراگیر می باشد . 

more 
بخش اعظم بخوانید : دوره مجازی اسکریپت نویسی PHP : فصل دوم - نصیب سی و هفتم - مدیریت مطالب - نگرش مطالب - بخش سوم فیض 
گیری انجمن توسعه دهندگان پی اچ پی به خیر نیاز یوزرها خود را شناخته اند و روز به روز در اکنون گسترش و بهبود آن می باشند . از طرفی دیگر آن چنان لهجه برنامه نویسی PHP ریشه های خود را در جای جای دنیای برنامه نویسی گسترده کرده است، که می بضاعت آن را جز انقطاع نشدنی دنیای وب بدانیم . 

با توجه به این که این گویش ساختار اصلی ترین تارنما ها و وب اپلیکیشن های دنیا را تشکیل داده است، توقع می رود که نه صرفا حضور این زبان برنامه نویسی در دنیای وب کمرنگ نشود، بلکه روز به روز به طرف داران و کاربران آن افزوده می شود . 
به حیث شما PHP چه جایگاهی در آتی خواهد داشت و در آتی چه ویژگی هایی را می بایست برای برنامه نویسان آماده سازد؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی ساید در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 12:57

امروز اس اس ال در حال تبدیل به یک نیاز با اهمیت برای هر وبسایتی گردیده هست البته خوشبختانه اس اس ال که تا یکسری سال گذشته در رخ عدم خرید گواهی نامه اس اس ال در مرورگرها با خطای عدم امنیت مواجه می شد و کاربر می بایست ریسک به کار گیری از آنرا می به عهده گرفت حال به وسیله بعضا شرکت ها به رخ مجانی نیز به یوزرها ارائه می شود و در راءس شرکت های ارائه کننده ی اس اس ال مجانی lets encrypt قرار دارد که در درحال حاضر حاضر به چهره سه ماهه اس اس ال بدون‌پول ارائه می نماید و ما قصد داریم در این مطلب یادگرفتن فعال کردن اس اس ال رایگان در هاست سی پنل را به شما ارائه کنیم . 

طراحی سایت در مشهد

ولی به کار گیری از اس اس ال رایگان به چهره معمول کمی طاقت فرسا میباشد زیرا نخستین می بایست فرایند فعال کردن آنرا انجام داد و ثانیا هر سه ماه یک توشه بایستی دوباره مراحل فعال سازی تقریبا مشابه فعال سازی نخستین انجام شود . 

ولی در در اختیار گرفتن پنل هاست سی پنل ارائه گردیده از طرف بخش اعظمی از کمپانی های هاستینگ از پاراگراف تهران هاست امکانی به نام Let’s Encrypt™ SSL وجود داراست که شما را از انجام پروسه پیچیده ی فعال سازی و همینطور لزوم تمدید سه ماه یک توشه توسط خودتان به شکل دستی را رفع می کند . 

فراگیری 
فعال کردن اس اس ال بدون‌پول در هاست سی پنل (اگر از تهران هاست سرویس گرفته اید و یا این که شرکت شما این قابلیت را برای شما آماده کرده باشد: 
1- 
آغاز به پنل هاست خود در سی پنل مراجعه فرمایید و از بخش SECURITY روی Let’s Encrypt™ SSL کلیک کنید: 
فعال 
کردن اس اس ال بدون پول در هاست سی پنل 
2- در بخش بعدی از قسمت Issue a new certificate و در جایی که دامنه های شما لیست شده است روی مورد Issue مربوط به دامنه ای که قصد فعال سازی اس اس ال رایگان برای آنرا دارید کلیک کنید . 

3- در کاغذ ی سپس معمولا دامنه های حساس مرتبط به چهره پیشفرض تیکت خورده اند که به معنای فعال سازی اس اس ال برای آن دامنه ها می باشد البته در صورتیکه نیاز باشد شما می توانید سایر دامنه یا این که سابدامنه های مرتبط را هم تیکت بزنید و روی Issue کلیک فرمائید . 

پس از یکسری ثانیه می بایست پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن نصب اس اس ال بدون پول به شما سناریو داده شود . 

فعال 
کردن اس اس ال رایگان در هاست سی پنل 
مهم‌ترین و همگانی ترین خطایی که در هنگام فعال کردن اس اس ال بدون پول در هاست سی پنل ممکن هست با آن مواجه گردید ممکن هست مربوط باشد به عدم اتصال دامنه به هاستی که حالا در اکنون عمل با آن میباشید که این خود ممکن است عوارض مختلفی داشته باشد . براین اساس آغاز از فعال بودن دامنه و همچنین تهیه درست دی ان اس ها روی دامنه ی خود مطمئن شوید و در صورتیکه به طراوت دی ان اس ها را تغییر داده اید توجه داشته باشید که ممکن می‌باشد حتمی باشد مدتی صبر نمائید تا دامنه به هاست متصل شود . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت: 16:30

Routing 
در لاراول مسیریابی، نقش مهم در کارایی هسته هر قاب ورک MVC ایفا می کند . در راستی Route یه نگاشت دربین موتور requests و response می گویند و درصورتی که بخواهیم خیلی معمولی آن را تعریف کنیم آدرس های URL ای که شما در مرورگرتان وارد می نمائید با route مدیر می شود و نقاط محل ورود برنامه را تعریف می کند . داشتن یک routing انعطاف پذیر می تواند به شما امداد نماید تا در دست گرفتن خوبتر و کاربردی تر را در برنامه تان داشته باشید . 

طراحی سایت در مشهد

لاراول دارنده یک مسیریابی حاذق می باشد که بر اساس مسیریابی Symfony نوشته شده و فعالیت با آن بسیار سهل و آسان هست . همینطور رابط کاربری سهل وآسان و امکان های زیادی داراست که برنامه نویسی با آن را برای شما لذت بخش خیس می نماید . 

تعریف 
Route ها 
در لاراول Route های برنامه ما در مسیر apphttproutes .php توصیف می شوند . یک نمونه ساده از فایل routes .php 

// will be used to handle GET requests . 
Route::get('index',function() 

echo 'this is index page'; }); 

Route::get('login',function() 

echo 'GET login requests will be hndled here .'; 
}); 

// will be used to handle POST requests . 
Route::post('login', 
function() { 
echo 'POST login requests will be handled here .'; 
}); 









10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 

// will be used to handle GET requests . 
Route::get('index',function() 

echo 'this is index page'; }); 

Route::get('login',function() 

echo 'GET login requests will be hndled here .'; 
}); 

// will be used to handle POST requests . 
Route::post('login', 
function() { 
echo 'POST login requests will be handled here .'; 
}); 
ما 
همینطور می توانیم از متد کنترل ها استفاده کنیم مانند زیر : 
Route::get('users', 
'UsersController@getIndex'); 1 

Route::get('users', 
'UsersController@getIndex'); در کد بالا هنگامی که ما درخواستی بصورت /users داشته باشیم این درخواست بوسیله route به متد getIndex از در اختیار گرفتن UserController متصل می شود و داده ها را به نسبت کدی که در getIndex قرار دارد به استفاده کننده نشان می دهد . همچنین می توانیم داده ها را بطور بدون واسطه توسط افعال http (با به کارگیری از Route::put و Route::delete) حذف یا این که بیشتر کنیم . 

پارامتر 
ها در Route 

// parameter {id} will be passed to the closure . 
Route::any('post/{id}',function($id) 

echo "post with id: $id"; }); 


// A model with given post id will be passed to closure for any HTTP request . 
Route::any('post/{post}',function($post) 

echo "post with id: $post->id"; }); 









10 
11 
12 
13 
14 

// parameter {id} will be passed to the closure . 
Route::any('post/{id}',function($id) 

echo "post with id: $id"; }); 


// A model with given post id will be passed to closure for any HTTP request . 
Route::any('post/{post}',function($post) 

echo "post with id: $post->id"; }); 
نکته : filter که در نسخه ۴ لاراول در route ها قضیه به کارگیری قرار می گرفت در نسخه ۵ جای خویش را به Middleware داده میباشد . 

می 
توانیم در هر route با توصیف کلید در آرایه ای که در زیر می بینید یک نام روتر دوم داشته باشیم : 

Route::get('admin',['as'=>'admin .home','middleware' 
=> 'auth',function() { 

retu 'is already called'; }]); 

//another example using controller action . 
Route::get('/post/list',['as' => 'post .list','uses' 
=> 'PostController@listPost']); 1 







Route::get('admin',['as'=>'admin .home','middleware' 
=> 'auth',function() { 

retu 'is already called'; }]); 

//another example using controller action . 
Route::get('/post/list',['as' => 'post .list','uses' 
=> 'PostController@listPost']); در 
view ها نیز می توانیم با به کار گیری از route() مسیرهای جانور را به لینک قابل کلیک تبدیل کنیم بصورت تحت : 
route('post .list'); 


route('post .list'); 
شما می توایند برای توضیحات بی نقص تر در موضوع route ها به اسناد خود لاراول مراجعه نمایید . 

تولید 
Route های مسئله نیاز برای وبلاگ 
در 
تحت مسیرهایی که برای برنامه مان استفاده می کنیم را می توانید ملاحظه کنید : 
//file: app/http/routes .php 

Route::controllers([ 'auth' 
=> 'AuthAuthController', 'password' 
=> 'AuthPasswordController', ]); 

/* 
User routes */ get('/post/{post}/show', ['as' => 'post .show', 
'uses' => 'PostController@showPost']); post('/post/{post}/comment', ['as' => 'comment .new', 
'uses' => 'CommentController@newComment']); 
/* 
Admin routes */ Route::group(['prefix' 
=> 'admin', 'middleware' => 'auth'], function () { 
/*get routes*/ 
get('dash-board', function () { 
$useame = Auth::user()->name; 
retu view('dash')->with('content', "Hi $useame, Welcome to Dashboard!") 
->withUseame('useame',$useame) 
->withTitle('title','DashBoard'); 
}); get('/post/list', ['as' => 'post .list', 
'uses' => 'PostController@listPost']); get('/post/new', ['as' => 'post .new', 
'uses' => 'PostController@newPost']); get('/post/{post}/edit', ['as' => 'post .edit', 
'uses' => 'PostController@editPost']); get('/post/{post}/delete', ['as' => 'post .delete', 
'uses' => 'PostController@deletePost']); get('/comment/list', ['as' => 'comment .list', 
'uses' => 'CommentController@listComment']); get('/comment/{comment}/show', ['as' => 'comment .show', 
'uses' => 'CommentController@showComment']); get('/comment/{comment}/delete', ['as' => 'comment .delete', 
'uses' => 'CommentController@deleteComment']); 

/*post routes*/ post('/post/save', ['as' => 'post .save', 
'uses' => 'PostController@savePost']); post('/post/{post}/update', ['as' => 'post .update', 
'uses' => 'PostController@updatePost']); post('/comment/{comment}/update', ['as' => 'comment .update', 
'uses' => 'CommentController@updateComment']); 
}); 

/* 
Home routes */ Route::controller('/', 
'BlogController'); 
/* 
View Composer */ View::composer('sidebar', 
function ($view) { 
$view->recentPosts = Apppost::orderBy('id', 'desc')->take(5)->get(); }); 









10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 
19 
20 
21 
22 
23 
24 
25 
26 
27 
28 
29 
30 
31 
32 
33 
34 
35 
36 
37 
38 
39 
40 
41 
42 
//file: app/http/routes .php 

Route::controllers([ 'auth' 
=> 'AuthAuthController', 'password' 
=> 'AuthPasswordController', ]); 

/* 
User routes */ get('/post/{post}/show', ['as' => 'post .show', 
'uses' => 'PostController@showPost']); post('/post/{post}/comment', ['as' => 'comment .new', 
'uses' => 'CommentController@newComment']); 
/* 
Admin routes */ Route::group(['prefix' 
=> 'admin', 'middleware' => 'auth'], function () { 
/*get routes*/ 
get('dash-board', function () { 
$useame = Auth::user()->name; 
retu view('dash')->with('content', "Hi $useame, Welcome to Dashboard!") 
->withUseame('useame',$useame) 
->withTitle('title','DashBoard'); 
}); get('/post/list', ['as' => 'post .list', 
'uses' => 'PostController@listPost']); get('/post/new', ['as' => 'post .new', 
'uses' => 'PostController@newPost']); get('/post/{post}/edit', ['as' => 'post .edit', 
'uses' => 'PostController@editPost']); get('/post/{post}/delete', ['as' => 'post .delete', 
'uses' => 'PostController@deletePost']); get('/comment/list', ['as' => 'comment .list', 
'uses' => 'CommentController@listComment']); get('/comment/{comment}/show', ['as' => 'comment .show', 
'uses' => 'CommentController@showComment']); get('/comment/{comment}/delete', ['as' => 'comment .delete', 
'uses' => 'CommentController@deleteComment']); 

/*post routes*/ post('/post/save', ['as' => 'post .save', 
'uses' => 'PostController@savePost']); post('/post/{post}/update', ['as' => 'post .update', 
'uses' => 'PostController@updatePost']); post('/comment/{comment}/update', ['as' => 'comment .update', 
'uses' => 'CommentController@updateComment']); 
}); 

/* 
Home routes */ Route::controller('/', 
'BlogController'); 
/* 
View Composer */ View::composer('sidebar', 
function ($view) { 
$view->recentPosts = Apppost::orderBy('id', 'desc')->take(5)->get(); }); 
در کد بالا برای اعتبار سنجی مدیر از کنترل auth به کارگیری می کنیم و همچنین در route های بعدی یعنی post .show و comment .new ما به مخاطب ها اذن می دهیم تا پست ها را در صفحات تکی (single page) ببینند و در صورتیکه خواستند نظر خود را در مسئله آن پست ارسال کنند . در route بعدی یک route:group می سازیم که تمام مسیر های مربوط به مدیریت در آن قرار می گیرد و یک پیشوند admin نیز برای route هایی که در این مجموعه قرار دارا هستند توصیف می کنیم تا هر route که درخواست شد قبلی از آن admin بیابد . برای مثال وقتی که مسیر post .edit فراخوانی شود به url به این چهره بازگردانی می شود . 
(http://localhost/admin/post/۱۲/edit)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 603 تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1398 ساعت: 15:22

جا 
به جایی در محتوا یا این که ناوبری در سایت قابلیت 
جا به جایی در محتواهای وبسایت یا این که ناوبری در وب سایت یک عدد از عواملی است 

طراحی سایت در مشهد
که 
نیز مرتبط با قابلیت و امکان استفاده و نیز دارای ربط با دسترس پذیری می باشد 
ولی یک عدد از مهم ترین عوامل برای ایجاد رضایت استفاده کننده می‌باشد . 

به طبع 
ما می خواهیم که یک کاربر بیش از یک ورقه از وب سایت ما را بازدید کند، این که چگونه بتوانیم بقیه محتواهای قضیه نیاز کاربر 
را به او نشان دهیم کار پباده سازی ناوبری می باشد . 
بسیاری از وب وبسایت ها از راه و روش های معمول ناوبری در وبسایت خویش استعمال می کنند که اکثر یوزرها نیز با آن آشنا می باشند . 

شیوه 
هایی نظیر منوی اساسی که به ارائه لینک های صفحات و مطالب مالامال کاربرد سایت میپردازد، 
نقشه 
سایت، قابلیت و امکان کاوش بر حسب تگ ها و مدل ها، صفحه های راهنما و در رابطه ما و … نیز از پاراگراف صفحاتی هستند 
که کاربران به دنبال یافتن آنها برای وصال به نتیجه مسئله لحاظ خود در تارنما هستند . 

همینطور پیوند های مختلفی در هر صفحه قرار میگیرد که به کاربر امداد میکند تا محتواهای مرتبط با مورد مسئله علاقه خویش را در وبسایت راحتتر پیدا کند . 

هر 
چه این مورد ها مرتبط خیس و زمینه نیاز عمده بازدید کنندگان باشد، 
در کسب پیروزی شما در اینترنت تارنما تاثیر بیشتری خواهد گذاشت . 

در این دربین سیستم های نصفه هوشمند تشخیص سلایق کاربران همت بسیازی دارد . 

ظواهر 
سایت آخرین عامل ذکر گردیده در این لیست ظاهر وب وبسایت میباشد البته این آخر بودن به مضمون‌ اندک اهمیت بودن نیست . 

ظواهر یک وب سایت از کارداران مهم گزینش کننده در موفقیت یک وب سایت است . 

هر 
وب سایتی غالب پاداش بهترین طراحی نمیشود، ولی وب سایت های چیره می توانند متناسب با نیازهای سایت، 
اهداف، دسترس پذیری و قابلیت و امکان کاربری راحت طراحی گردند و بعد از آن به ظاهر و تناسبات آن با خواسته کاربر بپردازند . 

یک عدد از کارداران برد در تولید ظاهر کاربر پسند استفاده از روانشناسی در طراحی وب وب سایت می باشد که قبل خیس در خصوص آن کلام کردیم . 
روندهای 
پباده سازی اینترنت سایت، فراوان سرعت بالا و متناسب با تکنولوژی های تازه در حال تغییر و تحول است 
و یک وب سایت وقتی می تواند به برد دست یابد که ادراک داشته باشد در این رقابت همیشه می بایست به روز باشد . 

بسیاری 
از وب سایت های چیره فرآیند بازطراحی خود را هر چند سال یک توشه تکرار می کنند 
تا بتوانند بهترین سرویس ها را بر پایه تکنولوژی های روز به کاربر ارائه دهند . 

پباده سازی 
یک تارنما می بایست کامل شدن کننده محتوای یک وبسایت باشد، خیر یک رغیب برای محتوای سایت! 
در 
حیث داشته باشید که همواره سبک طراحی اینترنت وبسایت با پیام و هدف وب سایت نیز بایستی تناسب داشته باشد 
تا بتوان بهترین بازخورد را از کاربر اخذ کرد . 

حتما براتون پیش اومده که حین وبگردی های کاری یا برای سرگرمی، به سایت هایی برخورده باشید که خیلی درهم و ریخته پاشیده ­اند . 

در اکثر موارد هم رئیس وب سایت نیت خیر داشته البته تو اجرا نتونسته موفق باشه . 

به 
نظرتون چه عواملی به منزله باخت یا عدم برد وب وب سایت تلقی میشن؟ 
ما تو این پست، پنج تا از رایج­ ترین­ هارو جمع کردیم و با شما در میون میذاریم تا موقع طراحی وبسایتتون مواظب باشید . 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 16:10

ASP .NET بالاتر از یک نسخه کامل شدن گردیده در مقایسه با نسخه قبل خویش یعنی ASP کلاسیک است . ASP .NET یک محیط بی نقص جهت پیاده سازی نرم افزارهای تحت اینترنت می باشد . با اینکه ASP .NET از نظر گرامر با ASP کلاسیک شباهت هائی را داراست البته تکنولوژی فوق با ارایه یک دسته تازه برنامه نویسی بهمراه تحت تولید های اضطراری قابلیت تولید قابل انعطاف افزارهای ذیل اینترنت را با امنیت و استحکام بیشتر آماده می آورد . 

طراحی سایت در مشهد
ASP .NET برخلاف ASP کلاسیک ترجمه می گردد . در محفظه دات نت می توانایی با استعمال از هر یک از زبانهای برنامه نویسی حمایت گردیده نظیر: Visual Basic .Net/c#/Jscrip .Net مبادرت به نوشتن برنامه ها نمود . برنامه های ASP .NET از تمامی توان و پتانسیل های ارایه شده توسط دات نت استفاده می کنند . 
در ASP .NET می بضاعت از ویرایشگرها ی ویژوال و بقیه ابزارهای برنامه نویسی نظیر ویژوال استودیو دات نت استفاده نمود . پیاده کنندگان نرم افزارهای تحت وب به یاری ASP .NET می توانند از دو تکنولوژی عمده فرم های وب (Web Forms) و سرویس های وب (Web service) برای ایجاد نرم افزار به کارگیری نمایند . 

فرم های اینترنت (Web Forms) با به کار گیری از تکنولوژی فوق می بضاعت صفحات اینترنت متکی بر فرمهای وب قدرتمندی را ساخت نمود . در زمان ایجاد صفحاتی از این گونه می بضاعت و توان از در اختیار گرفتن های سرویس دهنده ASP .NETبرای تولید عنصرها عادی در طراحی رابط کاربر (UI) و برنامه نویسی آن‌ها برای انجام عملیات مختص استفاده نمود . استعمال از در دست گرفتن های خدمت دهنده سبب سرعت در فرمان پیاده سازی فرم های اینترنت خواهد داشت . 

خدمت های اینترنت XML این گونه خدمت ها قابلیت و امکان دستیابی به قابلیت و امکان ها و پتانسیل های خدمت دهنده را از روش به دور فراهم خواهندکرد . با به کارگیری از سرویس های فوق می توان بخش منطق وسیاست های راهبردی قابل انعطاف افزارها و همینطور دستیابی به داده ها را رئیس نمود . 
سرویس های اینترنت XML امکان مبادله داده بین سرویس گیرنده و خدمت دهنده و یا این که میان دو خدمت دهنده را به‌وجود می آورد . برای تبادل اطلاعات می توانایی از پروتکل های ارتباطی استانداری مثل http و یا این که پیامهای XML به کارگیری نمود . نکته قابل توجه در رابطه با سرویس های فوق توانائی هر برنامه ( صرفنظر از گویش به کارگیری شده ) و ذیل هر گونه سیستم استدلال برای به کارگیری از خدمت های فوق است . 
دو گونه فوق کار کشته به استفاده از همگی مزایای تکنولوژی های ASP .NET خواهند بود . واضح میباشد استعمال از پتانسیل های محفظه دات نت هم در این مورد وجود دارد . در ادامه به بعضا از این ویژگی های ASP .NET اشاره می گردد . 
در شرای دارنده تجاربی در قضیه پیاده سازی قابل انعطاف افزار های پایین اینترنت بکمک تکنولوژی ASP باشید در اولین نگاه به ASP .NET به طبع متوجه برخی شباهت های موجود خواهید شد . ولی مدل شی ها ASP .NET بصورت کاملا آشکار با ASP کلاسیک تفاوت داشته و می توان این ادعا را داشت که ASP .NET به مراتب ساختیافته تر و شی گراء تر شده میباشد . 
با توجه به زمینه فوق می بایست به این نکته هم اشاره گردد که ASP .NET با ASP کلاسیک بطور کامل سازگار نبوده و تقریبا» همه صفحه ها ASP موجود مجبور خواهند بود شاهد بعضی تغییرات باشند تا قابلیت اجرای آنها ذیل ASP .NET آماده گردد . یک عدد دیگر از تغییرات با اهمیت در این مسئله وجود VisualBasic .NET می‌باشد . 
در صفحه های ASP فعلی از VB به کارگیری گردیده می‌باشد که بنوعی این زبان در دات نت مورد توجه قرار نگرفته و VisualBasic .NET جایگزین شده می‌باشد . دستیابی به بانک های اطلاعاتی از طرز برنامه های ASP .NET بعنوان یک نیاز حساس برای اکثر وقت ها برنامه های ذیل وب موضوع اعتنا مختص قرار گرفته میباشد . 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 2 خرداد 1398 ساعت: 14:44